ONZE WERKWIJZE

Na een intakegesprek met de ouders stellen wij voor iedere leerling een persoonlijk plan van aanpak op. Wij houden rekening met sport en andere activiteiten, persoonlijke omstandigheden en ambities. Wij leren uw kind niet alleen om het volgende proefwerk te halen, maar ook om beter te leren leren en structuur aan te brengen in zijn/haar werk. 

DE KWALITEIT VAN SCOLAS

Deskundige bijlesdocenten

Al onze bijlesdocenten hebben een gymnasiumdiploma, een propedeuse op wo-niveau en ruime ervaring in het geven van bijles. Door deze hoge en ongebruikelijke standaard kunnen wij een hogere kwaliteit dan onze concurrenten garanderen.

Samenwerkingsmodel

Bij Scolas hechten we eraan oprecht verbinding te maken met al onze leerlingen. Door onze kleinschaligheid kunnen we onze leerlingen echte persoonlijke aandacht geven. Wij bieden scholieren de noodzakelijke individuele coaching die hen structureel verder helpt. Onze docenten gebruiken het samenwerkingsmodel. Een belangrijk aspect in deze werkmethode is dat de docent zich zeer bewust als doel stelt een beter inzicht te krijgen in de denkwereld van de leerling. De docent doet dit om de leerling te kunnen helpen bij de verheldering en verfijning van zijn eigen visie op de stof. Zo ontwikkelt de student een manier om beter te kunnen leren.

Scolas biedt u en uw kind de volgende kwaliteiten:

DE DOCENTEN VAN SCOLAS

BIJLESDOCENT

Floris

Ik begeleid mijn leerlingen in het ontwikkelen van hun persoonlijke leermethode door goed te letten op hun sterke en zwakke punten. Door te kijken naar persoonlijke voorkeuren en manier van denken, ontwikkelen we samen de houvast en het zelfvertrouwen dat nodig is voor betere cijfers. 

BIJLESDOCENT

Jonathan

Je huurt geen bijlesdocent in om alleen het volgende proefwerk te halen. Een bijlesdocent dient de leerling blijvend verder te helpen. Als onderwijzer bij Scolas ben ik er in getraind de structurele fouten van de leerling te ontdekken en deze adequaat aan te pakken, voor goede resultaten op de lange termijn.

BIJLESDOCENT

Sietze

Alleen door de juist persoonlijke aandacht kan een leerling echt geholpen worden. Het is belangrijk om een leerling niet alleen te helpen om de begrippen van het volgende proefwerk er in te stampen, maar om ook veel tijd aan de leerstructuur te besteden.

vraag een intakegesprek aan

In een korte (online) meeting bepalen waar uw kind aan toe is, om zijn/haar prestaties blijvend te verbeteren.